جرایم فضای مجازی، استفاده از کودکان در تبلیغات غیراخلاقی محصولات تبلیغاتی دیجیتال، ای وکلالت وکیل جرایم سایبری و جرایم فضای مجازی: | 09051810050
دنیای تبلیغات دیجیتال در سالهای اخیر منفجر شده است ، با این که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و کانال های مختلف آنلاین به روش های محبوب برای مشاغل برای تبلیغ محصولات و خدمات خود تبدیل می شوند. در حالی که بدون شک این فرصت ها و راه های جدید برای بازاریابی را باز کرده است ، اما این روند را نیز به وجود آورده است - استفاده از کودکان در تبلیغات دیجیتالی غیر اخلاقی.
استفاده از کودکان در تبلیغات پدیده جدیدی نیست. با این حال ، با ظهور رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار ، ابعاد کاملاً جدیدی را به خود اختصاص داده است. اکنون مارک ها در حال دنبال کردن به دنبال تعداد زیادی از تأثیرگذار کودک هستند و از آنها برای تبلیغ محصولات خود به مخاطبان جوان تر استفاده می کنند. این امر چندین نگرانی اخلاقی و به درستی ایجاد کرده است.
کودکان قابل تصور و به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرند و همین امر آنها را به عنوان هدف مناسب برای تبلیغ کنندگان به دنبال فروش محصولات خود تبدیل می کند. این تبلیغ کنندگان با استفاده از تأثیرگذار کودک ، از طبیعت معصوم و اعتماد به نفس خود برای سود خود سوء استفاده می کنند. این می تواند باعث شود کودکان در معرض محتوای نامناسب یا مضر قرار بگیرند ، که می تواند تأثیر ماندگار بر بهزیستی ذهنی و عاطفی آنها بگذارد.
علاوه بر این ، استفاده از کودکان در تبلیغات دیجیتال همچنین موضوعات رضایت و بهره برداری را ایجاد می کند. این کودکان ممکن است پیامدهای ترویج محصولات به پیروان خود را کاملاً درک نکنند ، و والدین یا سرپرستان آنها ممکن است اثرات طولانی مدت استفاده از فرزندان خود را برای افزایش پولی درک نکنند. این می تواند با کار کودکان مرز باشد و در مورد مسئولیت اخلاقی مشاغل و تأثیرگذار سؤالاتی ایجاد کند.
همچنین شایان ذکر است که برخی از تبلیغات دیجیتالی که کودکان را هدف قرار می دهند لزوماً ممکن است یک محصول را تبلیغ کنند ، بلکه یک ایده یا یک سبک زندگی هستند. این اغلب در تبلیغات برای بازی های موبایل مشاهده می شود ، جایی که کودکان تشویق می شوند برای خریدهای درون برنامه ای هزینه کنند یا در چالش ها و روندهای آنلاین شرکت کنند. این نوع تبلیغات همچنین می تواند تأثیر منفی بر کودکان بگذارد و باعث می شود آنها عادات و نگرش های ناسالم نسبت به پول و مصرف گرایی ایجاد کنند.
بنابراین در مورد این روند چه کاری می توان انجام داد؟ این مسئولیت در کل مشاغل و جامعه به طور کلی نهفته است. مشاغل باید در مورد شیوه های تبلیغاتی خود پاسخگو باشند ، به خصوص در مورد هدف قرار دادن کودکان. مقررات سختگیرانه تر و دستورالعملهای اخلاقی باید به کار گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که کودکان مورد سوء استفاده قرار نمی گیرند یا در معرض محتوای مضر قرار نمی گیرند.
والدین و نگهبانان نیز نقش مهمی در محافظت از کودکان در برابر تبلیغات دیجیتالی غیر اخلاقی دارند. آنها باید نسبت به محتوایی که فرزندانشان به صورت آنلاین مصرف می کنند هوشیار باشند و آنها را در مورد خطرات و پیامدهای احتمالی کورکورانه به دنبال روند تأثیرگذار آموزش دهند. علاوه بر این ، والدین همچنین باید محدودیت ها و نظارت بر فعالیت های آنلاین فرزندان خود را در نظر بگیرند تا از قرار گرفتن در معرض محتوای نامناسب جلوگیری کنند.
در پایان ، استفاده از کودکان در تبلیغات دیجیتالی غیر اخلاقی یک روند مربوطه است که باید مورد توجه قرار گیرد. این نه تنها از کودکان سوء استفاده می کند و به کودکان آسیب می رساند ، بلکه سؤالاتی را در مورد مسئولیت اخلاقی مشاغل و جامعه به طور کلی ایجاد می کند. وقت آن است که اقدامات خود را انجام دهیم و اطمینان حاصل کنیم که از کودکان به عنوان پیاده در دنیای بازاریابی دیجیتال استفاده نمی شود.
دیگرخدمات ای وکالت در حوزه وکالت جرایم سایبری: وکیل جرایم فضای مجازی، نفوذ به سیستمهای بورس بینالمللی، وکیل جرایم سایبری وکیل جرایم فضای مجازی، دسترسی غیرمجاز به اطلاعات بازارهای مالی بینالمللی، وکیل جرایم سایبری وکیل جرایم فضای مجازی، سرقت اطلاعات بازارهای مالی بینالمللی از طریق نفوذ، وکیل جرایم سایبری وکیل جرایم فضای مجازی، دسترسی غیرمجاز به اطلاعات صندوقهای سرمایهگذاری بینالمللی، وکیل جرایم سایبری وکیل جرایم فضای مجازی، نفوذ به سیستمهای صندوقهای سرمایهگذاری بینالمللی، وکیل جرایم سایبری
ای وکالت متخصص وکالت جرایم فضای مجازی آدرس: دفتر ونک : خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک، پلاک 2475، واحد 8 تماس: ۰۲۱۸۸۶۴۲۱۵۹ همراه / واتس آپ : ۰۹۰۵۱۸۱۰۰۵۰ وب سایت: evekalat.com
برچسب: وکالت تخصصی کلاهبرداری اینترنتی، اقدامات مجرمانه در پیامرسانها، کلاهبرداری با ایمیل جعلی، جعل هویت سایبری، امنیت حسابهای دیجیتال، گزارش جرایم سایبری، پیگیری جرایم اینترنتی، حمایت از قربانیان جرایم سایبری، دفاع از متهمان جرایم سایبری، مشاوره حقوقی فضای مجازی، حقوق دیجیتال، حریم خصوصی آنلاین، نقد و بررسی قوانین سایبری، سواستفاده از اطلاعات شخصی، حفاظت از دادهها در اینترنت، قوانین تجارت الکترونیک،
ادامه مطلب